På Sanseriet i Vestfossen finner du blomster, gaver og småinteriør, kaffe og te i løsvekt, lys og servietter. Her er vakre naturfoto og musikk av Dagfinn Kolberg. Jentene på Sanseriet utfører alt innen blomsterbinderi til alle livets anledninger. Pernille har fagbrev som blomsterdekoratør og har over 20 års erfaring i bransjen. Hennes mor Kirsten har i en kvinnsalder jobbet med blomster både i Danmark og Norge. Sanseriet byr på det som er kreativt og spesielt, lekkert og elegant og satser på varer du ikke finner mange andre steder.

Her i bloggen deler Pernille tanker og opplevelser i skrift og bilde fra store og små turer ute i naturen, livet med sin kjære Dagfinn, deres fire katter og hunden Mai og litt fra dagliglivet på Sanseriet.

24. desember 2016

God jul til alle !

Vi er på jobb i dag fra 10-13 og du er hjertelig velkommen til å komme innom og få siste dose med skikkelig blomstrende julestemning <3

Vi takker alle våre flotte kunder for et heidundrende julesalg, vi er dere evig takknemlige <3

Ønsker alle en riktig god jul !

Juleklemmer fra blomsterpikene på hjørnet,Pernille, Kirsten og Marita :)

Jeg må også takke min flotte og spreke mor for innsatsen, ikke mange som holder ut fra morran til midnatt dag etter dag :) Du er fantastisk og jeg hadde aldri klart meg uten deg <3
Og takk til Marita som har produsert diverse blomsterarrangementer for harde livet når du har vært på jobb og ekspedert kunder på rad og rekke, jeg kan alltid stole på deg <3
Og takk til min lillesøster Marita som har snitta MASSE avskårne blomster og vært blomsterbud rundt i bygda <3
Og takk til min kjære blomsterDagfinn som har vært blomsterbud og kjørt rundt både tidlig og seint <3
Og sist, men ikke minst ; takk til faren min som forbereder hjemmet for min mor og sørger for at vi får julemiddag vi også <3

Så som dere skjønner, så er det ikke bare"Pernilles butikk", uten et godt team så funker det ikke!

Juleklemmer fra Pernille til min kjære familie  <3 Låv ju <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar