På Sanseriet i Vestfossen finner du blomster, gaver og småinteriør, kaffe og te i løsvekt, lys og servietter. Her er vakre naturfoto og musikk av Dagfinn Kolberg. Jentene på Sanseriet utfører alt innen blomsterbinderi til alle livets anledninger. Pernille har fagbrev som blomsterdekoratør og har over 20 års erfaring i bransjen. Hennes mor Kirsten har i en kvinnsalder jobbet med blomster både i Danmark og Norge. Sanseriet byr på det som er kreativt og spesielt, lekkert og elegant og satser på varer du ikke finner mange andre steder.

Her i bloggen deler Pernille tanker og opplevelser i skrift og bilde fra store og små turer ute i naturen, livet med sin kjære Dagfinn, deres fire katter og hunden Mai og litt fra dagliglivet på Sanseriet.

3. oktober 2011

Lukta av høst

Jeg simpelthen elsker høsten, finnes ikke vakrere årstid syns jeg !!!
Det er deilig når mørket kommer og vi kan kose oss innendørs med alt det gode vi kan tenke oss.... kakao, te, kaffe, fyr i ovnen og et deilig pledd og ei god bok... Kanskje den mest romantiske årstiden..
Og for all del, vi må jo ikke glemme alle de nyyydelige høstfargene og alt vi kan nyte utendørs.

Her i Sanseriet er vi så heldige at vi kan boltre oss i sprakende høstfarger hele dagen og bruker hele spekteret gul/orange/rød/grønn og kombinerer gjerne med lekre lillatoner.. mmm:)


Det starter egentlig med en gang vi åpner døra og ser at våre vakre lindetrær har kasta fra seg en del av prakten sin på fortauet.

"Lukta av høst" er en herlig låt fra Dagfinn Kolberg som gjør meg om mulig ennda mer begeistra for høsten, den kryper under huden på meg og gjør meg GLAD !!!!

Så sett deg godt til rette, ta en timeout og nyt denne herlige høststemningen...



Og ha en fin mandag

Nå skal jeg kose meg med en tekopp og litt skravlings med naboen Heidi på paxplass.no , før jeg tar videre fatt på dagens oppgaver.

Høsthilsen fra Pernille


1 kommentar: