På Sanseriet i Vestfossen finner du blomster, gaver og småinteriør, kaffe og te i løsvekt, lys og servietter. Her er vakre naturfoto og musikk av Dagfinn Kolberg. Jentene på Sanseriet utfører alt innen blomsterbinderi til alle livets anledninger. Pernille har fagbrev som blomsterdekoratør og har over 20 års erfaring i bransjen. Hennes mor Kirsten har i en kvinnsalder jobbet med blomster både i Danmark og Norge. Sanseriet byr på det som er kreativt og spesielt, lekkert og elegant og satser på varer du ikke finner mange andre steder.

Her i bloggen deler Pernille tanker og opplevelser i skrift og bilde fra store og små turer ute i naturen, livet med sin kjære Dagfinn, deres fire katter og hunden Mai og litt fra dagliglivet på Sanseriet.

11. september 2016

Møt den tøffeste jenta jeg veit om !

Det er min lillesøster Marita !

Hun lever virkelig etter regelen; du trenger ikke være perfekt, det holder å være god nok!!!
Og det er hun!

Når jeg skriver dette kommer jeg rett fra islandshest ridestevne og jeg er så imponert over at Marita deltar.
PÅ tross av at hun veit hun ikke er best... Men hun og Einir gir jernet ute på banen og jobber så hardt som de bare kan - Og DET er faktisk mere enn godt nok!!!



Det er det mange av oss andre som nok skulle ønske vi turte i forskjellige sammenhenger, bare gutse på og se hva som skjer. Men tør vi å ta skrittet helt ut i en sånn situasjon, hvor man er totalt blotlagt i all offentlighet...Det skal jeg ærlig innrømme at jeg ikke tør og da går man også glipp av både utfordringer og mye moro.

Og derfor syns jeg Marita er så utrolig sterk og tøff og jeg er så imponert og stolt av henne,for hun bare gjør det.. Har jeg lyst har jeg lov liksom :) Og hun er til og med ganske så sjenert :)
Snakker om tøffing !!

Det skal også sies at Marita har gjort en stor jobb med Einir etter hun kjøpte ham og han er jo ikke akkurat noen typisk sporty islandshest,så det krever sin kvinne og krefter å få han til å jobbe hardt.
Men Marita har aldri gitt seg og de utvikler seg i riktig retning sammen.

Her er de ferdig med første øvelse på morran og glade og fornøyde :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar