På Sanseriet i Vestfossen finner du blomster, gaver og småinteriør, kaffe og te i løsvekt, lys og servietter. Her er vakre naturfoto og musikk av Dagfinn Kolberg. Jentene på Sanseriet utfører alt innen blomsterbinderi til alle livets anledninger. Pernille har fagbrev som blomsterdekoratør og har over 20 års erfaring i bransjen. Hennes mor Kirsten har i en kvinnsalder jobbet med blomster både i Danmark og Norge. Sanseriet byr på det som er kreativt og spesielt, lekkert og elegant og satser på varer du ikke finner mange andre steder.

Her i bloggen deler Pernille tanker og opplevelser i skrift og bilde fra store og små turer ute i naturen, livet med sin kjære Dagfinn, deres fire katter og hunden Mai og litt fra dagliglivet på Sanseriet.

18. april 2016

Skautur, politi,shopping og skravlesøstre.

Denne fridagen har vært fylt av litt av hvert må man si!

Starta som så ofte med et par timers skautur med faren min og Mai og Lotte, våre firbente venner.
Det er alltid godt å få trena skrotten litt og så får vi jo som regel snudd verdensproblemene både opp og ned underveis. Luksus for kropp og sjel:)

Så var det rett hjem, dusje og skifte og komme seg til politiet i Hokksund for å anmelde tyveriet av 10.000; i butikken i helga..Frekke jævler!!!!!
Møtte ei veldig ålreit krimpolitidame, som tok anmeldelsen på alvor, men samtidig så måtte vi le litt underveis ( Hun var ganske morsom :). Og det var veldig godt for meg etter en lang natt hvor humøret har skifta mellom helt på bånn og skikkelig forbanna.
 Så kjære politidame: takk, jeg er glad det var deg jeg traff i dag :)

Lettere oppløfta, så tenkte jeg at litt trøsteshopping hos min kjære svigerinne Nina på Match Eiker; det gjør susen. Så da kjøpte jeg meg dette digge lyseblå ullskjerfet fra Donna :)


Jeg elsker det! Det er så digg å ha på seg eller bare slenge rundt seg hvis det er litt huskaldt når en kommer hjem. Tror til og med at jeg vil ha det med på skauen og bruke som et lite varmepledd.
Og det beste av alt var at det BARE kosta 180; det følte jeg at jeg kunne unne meg, selv med 10.000; i minus :)

Avslutta rundturen med å stikke innom storesøstern min på Steinberg en liten tur... Tok med et par skoleboller og fikk brus. Skravla ble satt på og vips, så var det gått fire timer... Sånn kan det gå i godt selskap <3

Takk for i dag sier jeg bare, nå blir det sofa og tv resten av kvelden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar